Sunday, December 10, 2006

Ancak vakit bulabildim!!!

4 aylık bebişle nete vakit bulabilmek zor oluyor gerçekten hele benim gibi uykuya düşkün biri bebiş her yattığında gözüm yatakta oluyor ve doğal olarak ne nete girebiliyorum nede kendime vakit ayırıyorum..ama bu günlerde pek bi hareketli görüyorum kendimi yahu..gezmelerdeyim buaraya ya arkadaşlara gidiyorum ya onlar geliyor arada günlere gezmelere katılıyorum sabah kahvesiydi kahvaltısıydı derken tam bi evhanımı olduk e çoluk cocuk derken olucak artık bukadarda 25 yaşına gelmişiz yani..bebişle biraz zor oluyor oda biraz büyüyünce daha rahat gezeriz artık.bebiş isteyen arkadaşlara tavsiyem yapmak istediğiniz herşeyi yapın daha sonra bebişler gelsin onlar gelince e malum biraz zor oluyor..
Buarada yeniyıl da yaklaşıyor ne cabuk geçiyor zaman yaw hayat giderek kısalıyor yani aa daha bebiş büyüyecek okula gidecekte tabi inşallah o günleri görürüz.aralık yanındayız ama izmir halen günlük güneşlik yine kar gormeden yılbaşı kutlucaz yaa hiç yılbaşı gibi gelmiyor bana böylede ama ne yapalım artık kocacığa bir süpriz yapmak istiyorum onun üzerinde çalışmalara başlıcam değişik fikir sahibi varsa değerlendirebilirim arkadaşlar..dün gece uzun zamandır beyazı izlemiyorum hadi izleyeyim dedim oda ilk çıkan sanatçıyı görünce direk değiştirdim ayda yılda bir izleyeyim dedim olmadı..buara şu binbirgece adlı diziyi herkes izle diyor bende bu hafta bi izleyeyim dedim oda eski bolum derlemeleriydi iyi oldu ama maç vardı koca bırakmadı ama milletin dilinde şu ahlaksız teklif olayı dolaştiği gunden beride soğudum açıkçası izlemek istemiyorum artık ayy sıktı her televizyonda ahlaksız teklif ahlaksız teklif biz millet olarak birşeyi uzatmayı nekadar cok sevıyoruz yaaa...benim izlediğim tek dizi yaprak dökümü istanbulda tiyatrosuna girmiştim ama oda avrupa yakasıyla aynı zamanda kocada ona bakıyor bende bir ona bir ona artık dolaşıyorum.burhan beyde olmasa avrupa yakasını hiç seyretmem gerçi...neyse vakit geç oldu benim bebiş uyanmadan bende kestireyim azıcık...

5 comments:

yummymummy said...

Selam eho! Hoşgeldin:) 4 aylık bi minişin varmış tebrik ederim şimdi zorluklar biraz daha hafiflemiş, sen yeni hayatına biraz daha alışmış olmalısın... Güzel İzmir'e benden selam:)

eho said...

evet hafifliyor zorluklar yerini bebişimin gülümsemeleri aldı onlar büyüdükçe insanın içindeki sevgiside büyüyor

aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

avrupa yakasına bayılıyorum ben :)

eho said...

bende sevıyorum aqucım avrupa yakasını ama şu gaffur sinirleimi bozuyor acıkcası:)

nes-kafe said...

kız olsun ben razıyım evde oturmaya oynarım bebişimle :) uyku bendede sıkıntı olabilir o konuda bişi diyemicem :D
benim kocayla itişmeden kakışmadan kavga etmeden izlediğimiz yani tek ortak anlaştığımız dizi avrupa yakası süper kız sevsev sen onları :)