Wednesday, December 13, 2006

Oğlumla oturmuş birşeyler karalamaya çalışırken oda biryandan elini yeme olayına hararetle devam ediyor..Doktor elini tanıyor ondan dedi aman ne tanınmaz elmiş yeye anlamadı:) geçen gün bir test yaptırmaya gittik bize teste gelin dediler bir gittik 2 saat aç olması lazımmış bizimkide 1.5 saat önce 2 yudum süt içmişti ama kabul etmediler 1 saat daha bekleyelim kes,in olsun dediler bende sinirlendim eve kagıt gonderıyorsunuz teste gelin diye altına yazsanızda aç olsun diye bu küçücük bebek yani hastane ortamında nıye 2 saat bekleyeyım kadının dedıgı herkes sızın gıbı eğitimli değil öyle desekte bu sefer geceden aç bırakıyorlar falan ne saçma bir sebep eve kağıt gelince okumayı bilipte cocugunu hastaneye götüren orda gelmeden önce 2 saat aç olması gerekıyor ifadesinimi anlamıcak..tabi bizimki çığıra çığıra bekledi zaten açtı iki yudum sütten ne olur..ama çok şükür bişey çıkmadı normaldi hersey..bebeklerde ne çabuk büyüyor hergün değişik hareketler yaptırmaya çalışıyorum..buaralar yüzüstü başını kaldırmadayım aslında çoktan yapması lazım ama yatırınca direk eline yumuluyordu bugun oyuncak araba koydum önüne kaldırdı hemen bu erkeklerın araba merakı doğuştan galiba:) yarın oğlumla uşak yolcusuyum.benim bir işim var o nedenle gidicez cuma inşallah dönerizz..

bütün gün bu şarkı dilime dolandı yaa sabah eşim servise geç kaldı onu yetiştireyim diye arabayla bırakırken bunu dinledim Serdar Ortaç (mesafe)belki coğu insan sevmez ama ben sevıyorum yani serdarı fena değil bence..

2 comments:

nes-kafe said...

maşallah ne güzel büyüyor :) bende severim serdar ortacı :)

iyi yolculuklar şekerim görüşürz

eho said...

kızım beni kaydetmemişsin gnlk@mynet.com benimki okuyamıyorum be yaw