Saturday, February 10, 2007

ayy ccoook acıktıımm::)

sevgili günlüğüm midem iyice büyüdü heran canım bişeyler istiyor ben bu değildim yaa.neler oluyor bana:) neyse yemek faslını kapatalım dimi:)benki daha birsenesine kadar ayy nekadar zayıfsın azıcık kilo al denilen bir insandım..Gerçi insanlar yok yaa bu kilon iyi cok zayıflıkta ıyı degil diyorlar ama ben zayıf olup herseyi yemek istiyorum kontrollü yemek değil:)

Bugün oğluma yürüteç aldımm ama tabi ancak 3 dk dayandı içinde..bide dişleri çıktı bir ısırıyorki anlatamam yaa:) bugün neden beni ısırıyorsuun falan diye söylüyorum kahkaha atıyor beyimiz:) bende hemen tlfonu aldım video'ya çektim gülmeleri..buraya koyardım ama benim güldürmek için yaptığım şebekliller var şimdi kendimide reklam etmeyeyim insanlara dimi yani..ben bişey yapmadan gülerse eklerim birgün..kaşıkla yemeğini veriyorum kaşık ağzında ısırıyor geri vermiyor:) tabi salyalarda o biçim akıyor....

Dün akşam üniversiteden en yakın arkadasımla konuştum o suan yurtdışında eskileri yadettik ve yeniden enkısa zamanda aynı yerde yaşayıp kaldıgımız yerden devam etmek ıcınde dilek diledik..üniversite yıllarımda yaşadığım herşey acısıyla tatlısıyla çok güzeldi yaa özlüyorum herşeyi sınavlarımı( zaten pek çalışmazdım stres yapmazdım o yüzden özlüyorum) dersleri( gerçekten sevdıysem dinlemeye bayılırdım), sabahları amaaan yaa kalkamıcam azıcık daha uyuyyım 2.derse yetişirim demeyi, sabahları poğaça ile kahvaltı yapmayı( bayılırdım okulda poğça çaya...çay içmeden derse giremezdim derse girmem ama çayımı içerdim yani yoksa kendıme gelemem titrerdim)

Bazen okulda öğrencilerime bakıyorumda akıl bir karış havada beklerki zil çaldın lak lak yapsın kantinde...üç beş dedikodu bakışmalar falan... kopya çekmek için türlü numaralar( hep aynı senaryo demi öğrencilik hayatı) ama ben hiç kopya çektirmiyorum arkadaşlar yaa....

sen çekmedinmi desen çektim ama ne yapayım yaa o ana gelince yapamıyorsunuz izin veremiyorsunuz bazen aay cok katıyım diyorum arada izin veriyorum ama adamlar bu seferde benden korkuyor..enson sınav yaparken öğrenciler sıfır ne yapsam ne etsem artık sınavda ders anlatıyorum değişik ornekler yerıyorum falan yanı doğuda öğrenciler cook zayıff yaa ...
sonra dedım ay bı mudur ya da mufettiş gelse bu sınav mı dersmı anlayamaz yani:)ama ne yapayım adamlar daha türkçe bilmiyor okuma yazma bilmiyor ben ingilizce öğretmeye çalışıyorum yanii....nekadar tezat dimi:(

Buarada lost season3 episode7 izlenmiş bulunmakta akadaşlar..
bu sizide herşey çözümlenecekmi acıga cıkacakmı cok merak ediyorum 5 bilinmeyenli denklem yaa ki benimde matematik eksi seviyelerdedir:) umarım hersey cok acık olur ve oyle bıter
şimdilik bukadar günlük bye

5 comments:

Serra said...

canim benim ya, doru soluosun.. daha Turkce biLmioLar sen in.g ogretmeye caLi$iosun. i$in cok zor, Allah yardimcin oLsun..

~Serra

aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

amaaann hepsi aynı meslektascagızım

Gamze said...

müstakbel meslektaşım:P çok kolay geldin ya işin çok zor:(

5 değil, 7 diyorum ben. hemen season 3, Ep 8 çıksın izleyelim. hayır niye bu kadar bağlandıysam ben de:P

yarın okullar açılıyor. hayırlı olsun şimdideen:)

eho said...

saol canım ama ben ızındeyım pustuklu suan için izmirdeyim yani..iznim bitince gidicem doğuya oğlumu bırakıp malesef:(

Gamzeli said...

Allah sana kolaylık versin inşallah...Oğluşunuda öp bizim için :)Maşallah ona...