Monday, February 5, 2007

Neler yaptık neler gördük

Havalar soğudu ve izmir ilk karını dün görmüş bulunmakta tabi bende bunu fırsat bilip oğlumun atkısını beresini taktık çıkıp fotograflarını geçtim.Kameraya aldım. Akşamüstüde önce IKEA (insanlar yememiş içmemiş kendilerini zor atmışlar galıba tıklım tıklımdı yani amaçsız buralara asla gitmem ben yaa)sonrada METRO ye gittik kardeşime sandalde baktık.Orda gezerken bebişimin montu kayboldu kimin elindeydi kim düşürdü çözemedik ama gitti montu ne yapalım oglumun canı sağolsun. Galibe hepimiz nazar deydırmışiz cıkarken hepimizde aman ne yakışmış demişiz cünkü:) Dün akşam ayrıca banyosundada paparaziler(kardeşlerim) kameraya aldı oğlumu..


biraz geriden gidiyor gibi olucam ama cumartesi akşamida oğlumu bırakıp ilk defa dışarıya yemege cıktım. 3 saat falan teyzesi baktı ama aklım cok kaldı yaa insan cok galip oluyor acaba ağlıyormu falan diye düşündüm hep tabı kardesim arada rapor verdı ıyı dıye:) sonrada waffel yemeye gittik herkes aman cok şiştim ay uy derken bende hiç ses yoktu:) tabi bu hiçte iyiye alamet değil:) gecede diğer kız kardeşim babam ve erkek kardeşim hindistandan döndüler onlarla oturduk fotolarına baktık hediyelerimizi aldık tabi:)


Gelelim cuma akşamıda arkadaşlar geldi bize onlarla King oynadık..ben biraz yavaş oynadım kızdıklar ama ne yaparsın elimde değildi bir türlü konsantre olamadım herhalde...Sonrada geçmişten konuşmaya başladım bizim eşler okuldan arkadaş öyle taniştik yani tabi gençlik itirafları ardı ardına geldi:) ben cok kızmam zaten arkadaşta eşimi sıkıştıkdı işte şu kızla ne olmuştu şu ne olmuştu diye ama ben kızmadım tabıi bazılarını bliyordum bazılarını yenı duydum..geçmiş geçmiştir yani ben pek takmam tabi sonra onlardan kosuşunca cumartesı gunu arkadaş sıkıldı somurttu falan ve ya hiç iyi değilmiş konuşmayalım falan dedi:) bende ee sen eşimi sıkıştırdın kendininki neden seni sıkıyor dedim..E tabi herkesin karakteri farklı..



Buarada sevgililer günü yaklaşıyor eşimin göğumgünü ay sonunda gerçi ben sevgililer gününü pek anlamlı bulmuyorm benim miçin bişey ifade etmiyorki neden kutlayayım o gün yaşadığım özel bişey olmadıkı ne doğumgunu nede yıldonumu yani bana ait bir özelliği yoksa neden kutluyayım benim için sevgililer günüm eşimi tanıdığım ilk gündür...o yüzden doğumgunune önem veriyorum ona hazırlık yaparım yane..oğluşum uyanmış gitmem lazım... benden bu kadar see you:)

10 comments:

ciceklibahce said...

Boşver arasıra bebeği bırakıp gezmek gibisi yoktur:) Benimde aklım kalırdı hep oğlumda ama büyüdükçe bırakıp çıkmak iyice zorlaşıyor. Bırakmayalım diye türlü nomaralar yapıyor.
Sevgililer gününü bizde pek kutlamayız. Benimde yaşgünüm sevgililer gününden 4-5 gün sonra ikisi karışıyor. Yaşgünümü kutlamasını tercih ederim:) Sende iyi düşünmüşsün yaşgünü kutlamak daha anlamlı bencede:)

aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

bende gecen hafta İzmirdeydim :) buarada benı sobelemıssın thanks

Gamze said...

Ben sevgililer gününe karşıyım. Bunun sebebi bu sevgililer günü de daha öncekiler gibi yalnız geçirecek olmam mıdır acep:P Aslına bakarsan sadece 1 keresinde sevgilim vardır sevgililer gününde ama pek de matah bi şey değildi yani sevgililer gününde sevgili olmak:) Ama haklısın sevgililer günü onu sevdiğin ilk gün olmalı:) Eşinin doğumgünü şimdiden kutlu olsun.

eho said...

Teşekkurler arkadaşlar benimle aynı fikirde olmanıza sevindim..eşim içinde saolsun..artık yeni trend sevgililer gününe hayır sevgili olduğumuz ilk güne evet politikasıyla devam edelim:)

sakrep said...

merhaba hayatım hosgelmıssın safalar getırmıssın bende bu EHO kımmıs neyın nesıymış kımın fesıymıs dıye bı ugradım :) ama sanırım hep burda olacagım musaden olursa tabıı,evet bebişini arada bırakmak cok ıyı oluyo helede erkek cocuklarını ALLAH nazardan saklasın amınnnnnn.kalınsaglıcakla.
kotuluklerın anası sizida seveyi :)

Noni said...

Ühüüüüü benim "sevgili olduğumuz ilk gün"ü kutlayacak bir sevgilim bilem yok ki!!!

Bir de arkadaşına hiçbir anlam veremedim, neden eskilere takılıp kalırlar ki sonuçta o kişi seni seçmiş ve geçmiş defterleri kapamış, buna gülüp geçmek varken bozulmak niye...

eho said...

bende hiç anlam veremem yani geçmş için güler geçersin adı üstünde geçmiş dimi.. ayy üzüldüm canım sefgülün olmadığına aa neyse geç olsun iyi olsun dimi yani:)

aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

buarada ehocum benı sobeledıgın anket hakkımızda bılınmeyenler anketı mı????cıkaramadım ben tam olarakta konuyu ;)

Sanem said...

Ben sunu bilir bunu soylerim ki; Sevgililer gunu dort yilda bir, dunya kupasi her yil olsun.. Bence daha heyecanli ;P
Sevgiler Eho.

Not: Oglun cok tatli, bayildim fotografina.

eho said...

sana katılıyorum samen:)