Wednesday, February 21, 2007

Sizin yastığınız Hangisi Olsun????

1
2


3
4

5


6
7

8
9

10 comments:

Gamzeli said...

Benim yastığım 4. resim olsun...

eho said...

tamam şekerim kargoya verilmiştir:)

Gamze said...

ben de 3. resimdekini alabilir miyim.:) ama eho'cum olmaz ki tam da canım kahve isterken:)

Gamzeli said...

teşekkür ederim canım :))

acicikolata said...

ahanda! sen mi yapiyosun yoksa? ben vodka seklinde istiyorum

DRNEFES said...

selamlar..izmirli oldugunuzu gorunce dayanamadım dedim bitane daha hemşo buldum kendime ve blogunuza bakınca bebişinizi de gordum çok tatlı maşallah..en tatlı zamanları şimdi..
ben hepsini çok begendim seçim bile yapamıyorum..
bir de boyle diil ama markasını unutuum tvde gosterio içine fotonu koyuosun oyle yastıklar da cok hoş

eho said...

bende encok son numaraları begendım valla..denizkabuklarıyla olan hersey hosuma gıfıyor zaten..

yabaneriği:hiç yüssüzlük değil yani canım walla bende onları begenıyorum:)
menapoz abla: selamlar hemşo hoşgeldinn..bebiş için güzel sözlerin için saol..
gayri ihtiyari: tamam canım senin içinde votkalı yola çıktı:)

sakrep said...

bende denız kabuklarını sevdım yanapcas hepımıze yetermıkı .

acicikolata said...

nasil ay yola cikti
beni kandirip genc kizlik hayallerimle oynuyosun demi :(

eho said...

ayy sorry arkadaşlar stokta kalmamış yaa:(
hayallerinizle oynadıysam uzgunum yaa sadece bir şakaydı:) bendede yoklarki:)