Wednesday, March 14, 2007

Alternatif Bişeyler Lazım

Ay bu yemek olayı oldum olası beni sıkmıştır yaa..dogumdan once yemekle aram yoktu zaten 50 kg dım..şimdi 60 kiloyum ama daha zayıflamak adına bısey yapmıyorum asırı kılolu gorunmuyorum ama sıkılaşmam lazım.evet eskiden yemek yemek yapmak falan hiç baba göre değildi şimdilerde ayy şöyle bir kek vardı pasta vardı hadı yapalım ayy buaksamki tatlımız ne olucak falan demeye başladım..(durum vahim yani:) ama ben kendimi iyi tanıyorum kesmek istedigim zaman ıyı keserim .. şimdilerde azda olsa emzırdıgım ıcın hıc dıyet falan yapasım yok

bıldıgınız gıbı oglum 7 aylık ve ek gıdalara coktan basladık.başladıktan sonra cok az emıyor buda benı cok uzuyor yaa sadece gecelerı emıyor bazen hıc almıyor..cocuklara yemek yedırmek cok buyuk bır zahmet yaa turlu numaralar saklabanlıklar falan neymiş paşamız yemek yiyicek:) ama şu çoba olayları benı kabız etmış durumda sebze olayı iğrenç yaa cocuk nasıl ıcsın ben ıcemıyorum varsa sızın yaptıgınız alternatıf onerıler beklerım pls...

Ay buaralar taktım kenan doğuluya ya bence şarkı hiiçç olmamışşşş....shake it up şekerimm...iyyyy olmamış beee..helede o dans neydi tanıtım günü cok basit ve heep aynı dans sıkıldım o hareketleri görmekten yahuu

7 comments:

nilly said...

Kilo derdi olmayanlar ne sansli yaw. 60 kiloyu gormeyeli baya uun zaman oldu.

eho said...

ya ben kkestim yemeyi dersem keserim aklımada hiç yemek gelmez..çok şükür onu huy edindim yani yoksa bence bukadar guzel şeyler warken cook zor yememek:)

nes-kafe said...

kız 60 kilo iyi işte çok zayıftın zaten şimdi tam olmuşundur vermede almada :)

valla bi tecrübem yok bebek yemekleri konusunda yardımcı olamıcam :)

bende uyuz oldum o şarkıya saçma bişi

eho said...

e ozaman snede yazan olursa ogren burdan senınkıde yakındır bunları ogrenme zamanın gıderek yaklasıyor hayırlısıyla canım:)

Gamzeli said...

Olsun biz daha iğrençleirnle karşılaşmıştık, yinede Kenan Doğulu süper görünüyor geçen senelere rağmen :)))

Serra said...

kenan`a aCcik danS figurLeri oreteLim mi? ;p

~Serra

eho said...

eveet ogretelimm:)