Friday, March 23, 2007

bu aşı olayının teknolojısı gelısmedı yaa dun oglumu goturdum aşıya cocuk daha odaya gırer gırmez agladı..meger bebekler 6.aydan itibaren anlarlarmış aşı olacağını şimdiden doktor korkusu başladı yanii...aşı sendromumuz hayırlı olsun..ay bugün oglumu arabasına bındırdım gezmeye cıktık havada guzledı eşiminde işi vardı ve burdan bana gore yarım saatte yürünür ama eşim asla demişti ki onun dediği oldu 1 saatte gıdecegımız yere vardık..ayy ne saçmaladım yaa işte çıktık ve 1 saat yürüdük izmirli olanlar bilir mavişehirden karşıyakaya:) yürüdük..neyse millieğitime gittik eşimin kpds formunu teslim etmeye, adamdaki de azim yaa 80 aldı sınadandoymadı birdaha girecek, onu verdik döndük tam yağmur çiselemezmi sonra bir bastırdı ki anlatamam kendımızı taksiye zor yetiştirdik benimde ayıptır söylemesi canımda döner çekmişti yiyemeden geldik:( başka bahara artık....
bugün oğluma oyuncaklar aldım ay bu 0-1 yaş arası cok kısır yaa ınsan ne alıcagını bılmıyor..az buyusede araba merakı falan başlasa da oyuncaklarla oynasa dıyorum:)şimdi sadece ağzına atmakla meşgul oyuncakları:)


buaralar cok sinemaya gitmek istiyorum her filme gitsem ya da yurtdışında yaptıgım gibi girsem sinemaya 3 film izleyip çıksam:) ne iyi olur....
geçen düşündümde ben hiç arkadaşlar gibi ay bugün bu yemegi yaptım ya da nescim gibi bu pastayı yaptım demiyorum oek merakım yokmu ne yada hiç yapmıyormuyum ne ay ben ne biçim ev hanımıyım yahuu:) (not: bunların tek sebebı annem o yapıyor çogu zaman :) zaten oda olmasa ben bebişle ancak kahvaltı yerım ki onuda zor yedırır bana...iki dakika yalnız kalmak istemiyor arkadaşım bir adamın kitaplarını tavsiye etti gerçi birini hamileyken okumam lazımmış ama diger ikisini okucam şimdi cocuk gelişimi adına..
bukadar geyik yeter azıcık uyuyayım benim afacan uyanmadan

hepinize iyi haftasonları
eho

5 comments:

nes-kafe said...

Valla küçük filan deme iğne oldumu çocuklar hemen anlıyor :) (çevremdeki tecrübelerimden biliyorum :D)

Annen varken ne yapıcan boşver :)) bende işte kafa dağıtmak için yapıyorum :)

aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

yazık ogluna cok korktu asıdan heralde

eho said...

evet bende şok oldum 7.ayını doldurdu bu dönemde nasıl anlar yaa dedım ama anlıyorlarmış canımm yaa cok ağladı walla

Anonymous said...

aşıdan kim korkmaski cocuk olmak bile gerekmiyor can yanıyor sonucta :=(

Gamzeli said...

Ayy ne yağmurdu değil mi? olsun iyi oldu yağması, keşke yağsa azcık daha..bebiş büyüyor yavaş yavaş..Anneler de olmasa halimiz harap..Allah başımızdan eksik etmesin ...

iyi haftalar canım...