Thursday, March 8, 2007

KADINLAR GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN ARKADAŞLAR

( iyihoş bilirsiniz benim için bu günler pek bişey ifade etmiyor ve bence erkekler içinde etmiyordur.. Bu günde erkeklerin kadınlara karşı yapmaması gereken davranışlara sonvermedikçe pek bişey ifade etmicektir.. Biz haklarımızı sadece bugün değil hergün savunmalıyız kadın olarak değil insan olarak...tek diyeceğim siddet,uygulayan karısını aldatan,karısını hizmetçi gibi gören, bir araç olarak gören değer vermeyen tüm erkeklerin köküne kibrit çöpü:)


not: oğlum 3 gündür ağlama krizinde o nedenle cok yazamıyorum:(

7 comments:

Serra said...

Aciorum o erkekLere, gidiCek yerLeri yok cunKu. Nasil bi zihniyettir kafam hiC bi zaman aLmadi, aLmicak da..
neySe yine de kadinLar gunu kuthLu oLsun. UfakLiga da geCmi$ oLsun.

~Serra

eho said...

SAOL CANIM..SANA KATILIYORUM..aLLAH SANADA BEN,MKİ GİBİ ANLAYIŞ DOLU,HASSAS RUHLU EŞ NASİP ETSİN:)

Tijen said...

Oğulcuk herhalde dişleri çıkıyor diye ağlıyordur, Maya'cığım da ağlıyormış diş telaşındayken. Ne zor büyümek değil mi? Kolay gelsin bebeciğe, rahat rahat çıkarsın dişlerini.
Tijen

nes-kafe said...

geçmiş olsun canımcım diş içindir belki

Gamzeli said...

Al benden de o kadar :)

eho said...

tijencim; herhalde diş içindir ama bende grip oldum bademcik falan kımıldayamıyorum hep derdım Allahım insan hastayken cocukga nasıl bakar yaa ama bakıyorum şimdi:)
nescim: bende ole umuyorum benım hastalık gecmesınde

Gamze said...

ah canım yaa geçmiş olsun:(