Monday, April 23, 2007

Selam arkadaşlar;
Yorum yazamadığınız için başta özür dilerim. ama öncebirkaçgün yorum kabul etmedim ondan yani..artık dediğiniz gibi kafaya takmıcam..değer vermediğim birinin benim hakkımda söylediklerine ancak geçerim yani..cevap vermem hataydı adama zaten..neyse boşverin..haftasonu yine soluğu kuşadasında aldık gece gittik gece geldik oğlumda hep uyudu arabada:) artık yavaş yavaş büyüdüğünüğ anlıyorum beni babasını görünce hemen ağlıyor beni kucagınıza alın diye.ayıt ediyor bizi yani:) farklı bir yere gidince huysuzluk yapmadı açık hava güneş çarptı zaten:)

Buarada tüm cocuklarımızın ve öğrencilerimin 23 Nisan Çocuk Bayramını Kutluyorum....
Güzel nesilller yetiştirmek dileğiyle,,,


bye..

9 comments:

nes-kafe said...

salla gitsin yaa :))

boş insanlar bunlar ona buna sataşarak kendilerini tatmin ediyorlar.

kız ne güzel geziyon yaa darısı başıma :P

diyorum kocaya tayin iste gidelim şöyle ege taraflarına. şimdi olmaz diyor :S

eho said...

ayy gel yaa bence cok guzel olur kızım sakin yer buralar hem eglen hem gez hem çalış. boşver istblu gelin buralara

nilly said...

Ehocum, olumsuz ve anlamsiz yorumlari dinlemedigine sevindim. Sicaklarla birlikte yaptiginiz kacamaklar iyi geliyordur eminim. Bizim burda hala kararsiz :)Bu arada Nes'in sayfasina ben halaaaaa giremiyorum :(

eho said...

aa neden canım ben nes e soylerım oki

Serra said...

Canim sakin kafana takma, benim de ba$ima bu tur oLayLar cok geLdi. Hala da geLio.. Bugun Turkce, yarin ba$ka bi konu.. yer arioLar Sadece. Takmicaksin, anna$tik?

~Serra

Gamzeli said...

iyi yapmışsın Eho'cum, zaten öyle yapman en doğrusuydu...Tabikide ayırt edebilecek...Canım allah'a emanet olsun...

peoplearetoostrange said...

Yazılan eleştrilere cevap vermenız gerçekten de büyük hataydı bence de.Çünkü ne yazık ki hepsi de doğruydu.İlkokul düzeyindeki imla kurallarını özellikle de bir eğitimcinin bilmemesi ve öğrenip eksikliğini kapatmak yerine eleştireni suçlaması çok şaşırtıcı.Siz kendi çocugunuzun böyle bir öğretmenden ders almasını ister miydiniz ?

Gamzeli said...

merhaba canım :)

eho said...

benim okulda nasıl bir öğretmen olduğumu bilmediğiniz için dediğiniz herşeye gülüp geçiyorum. Hiç merak etmeyin vicdanım rahat ve öğrencilerimde, velilerimde çok memnun... Oğlumun benim gibi bir öğretmeni olmasını çok isterim....