Monday, January 22, 2007

bu havalar beni hem mutlu ediyor hem üzüyor walla kış gelmedi hiç iyiye alamet değil bu gidiş kuraklık yakındır.. Böyle bakınca dünyada herşey kötüye gidiyor gibi geliyor ve içim sıkılıyor. Yaşama sebebimizi daha iyi anlamamız gerekiyor gibi geliyor bana ve herkesin dünyayı kendi çapında koruması gerektiğini düşünüyorum.

Evlatlarımız veya onların çocukları nasıl bir dünya beklicek acaba belkide okadar uzun olmayacak hayat. Ben çok uçuk teknolojik gelişmeler yerine herşey çabuk tüketilmesin heryer yine yemyeşil olsun betonlar olmasın isterdim.şimdi bakıyorumda herşeyi nekadar çabuk tüketiyoruz yaa nasıl gidir bu dünya böyle bilmiyorum. Umarım herşey iyi olur. Neyse sıkmayayım içinizi...


Bebişimle kahvaltılara öğle yemeklerine akşam yemeklerine başladık:) geçen hafta doktora gittik bizimki sadece 250 gr almış:( ve boyu uzamamış tabi anne sütü yetmiyormuş artık başladık ek gıdalara yavaş yavaş yediriyorum oğluşuma...sanırım mart'ta onu bırakıp gidicem bunu düşünmek istemiyorum ama ne yapayım meslek gereği gitmeliyim:(

misafir geldi gitmem lzım sonra devam ederim

azıcık karamsar gördüm kemdimi yahuu:)

6 comments:

Serra said...

MerhabaLar..
hakLisin asLinda. teknoLoji o kadar cabuk iLerLio ki, yeti$mek ne mumkun. Aslinda bu hem iyiyken, hem de kotu yanLarini beraberinde getirio. Herkes kendi uzerine du$eni yapSa beLki de dunyamiz daha ye$iL oLucak ama.. napaLim. En azindan biz yapaLim da, iLerde vicdan azabi cekmieLim.. Bu araLar derSte gLobaL isinmadan bahSedioruz. Sonumuz hic iCacici diiL, onemLi adimLar atmak Lazim.
ogLu$unu opuorum, uzuLme. buyuCek anneSi, kiLo da aLcak daha cok in$.

~Serra

eho said...

"global warming" bizim sonumuzu getiren bu olucak bencede:( serracım.helede amerika gibi bir ülkenin başındakinin bile bunu umursamaması nekadar bu günü düşünerek yaşadığımızı gösteriyor

Gamze said...

karamsar olmaaa:) bak ne güzel bi oğluşun var kucağında:) canım ya çok sevimli maşallah. benim için gıdısından öper misin lütfen:) bebeklerin oraları çok güzel kokar da:)

Anne ve Bebisi said...

Oğlun çok tatlı maşallah.Havalar gerçekten ürkütücü,her yer bahar gibi günlük güneşlik.Kışın böyleyse yazın nasıl olacak kim bilir:(

eho said...

püstüklü çperim canım hemde kocaman kocaman.saol annevebebişi.büyütüyoruz işte bizde yaşlanıyoruz tabi

Anonymous said...

Yüzünü neden kapattığını merak ettim??