Friday, January 26, 2007

SOBEEE

Nescim sobelemiş beni bizede anlatmak düşer ozaman:)

1. 26 yaşındayım 03.08.2005 yılında evlendım ve 14.08.2006 yılında oğlumu kucagıma aldım..Biraz hızlı olmuş dimi ama ne yaparsın Allahın takdiri:P
eho oğlumun benım eşimin baş harflarinden oluşuyor..ingilizce öğretmeniyim daha yeni öğretmen oldum. Ama belki cok param olup farklı bişeyler yapmayı tercih ederdim oğlumu güzelce kendim yetiştirmek benim için cok önemli ..Tabiki mesleğimi çok seviyorum öğrencilerimi çok seviyorum onlarla gerçek arkadaş dost olmayı herzaman tercih ederim ama onlar beni cok sinirli görüyorlarmış..

2. ben evde cok az konuşan biriyim ama okul hayatım boyuca kimse buna inanmadı sınıfta pek öyle olmadı çünkü.... Başak burcuyumdur..Duygusalımdır sulu gözlüyümdür.bana yapılanı hemen affederim insanların unuturum yaptıklarını cabucak...Düşüncelerimi kimse anlamaz sıkıntımı üzüntümü kise cok rahat farkedeemez gizlice ağlamayı tercih ederim ağlıcaksamda cok cabuk sıkıntılarımı anlatamam eşim cok kızar ama boyle işte...başaklar gibi titiz degilimdir..cok dağınığımdır annem cok kızar çünkü o temizlik ve düzen manyagıdır:)

3. evlenene kadar uzun boylu sarışın ve mavı veya yeşil gözlü erkekleri hiç beğenmezdim ama eşim uzun boylu kumral mavi gözlü:) büyük konuşmamak lazımmış yane...

4. püstüklü arkadaşımızı okurken aklıma geldi ben cocukluğumdan beri tırnak yenilmesinden cook huylanırım hatta cocukken tırnak yiyen arkadaşlara pek yanaşamazdım...eşimde yiyiyormuş meğer tırnaklarından hafif belli arada sinirleince götürür gibi oluyor hemen müdahale ediyoruum..bende de dudak yeme var gerçi ya stresten dudağımı yerim ve bizimkiler cok kızmıştır bana bu yüzden

5.Çekmediğim kopya yontemi yoktur bir öğretmen olarak bunu soylemek nekdar dogru bılmem ama bu boyle..Ünv hayatımda hiç kasmadım kendımı sadece gecmek ıcın calıstım bana gore derste dınlemek o zevkı almak daha onemlı kalıcı olmalı yanı ezber yapıp 3 gun sonra unutmak kanıma dokunurdu bende ıstedıgım bılgılerı kafama alır dıgerlerını es gecerdım hep...

6.misafir cok severim hergun birileri gelse kızmam herhalde yorulmadıgım sürece problem yok yani:) buda eşimin kazandırdıgı bir ozellık..

7. oğlumun adını eşim koydu takımını ben seçtim GALATASARAYLI olucak inşallah... maç seyretmeyi severim ama heyecanlı olması lazım herdakika maç seyretmek sıkar yanı

8. Ailemi cok seviyorumm...babamın yerı benım ıcın cok ayrıdır..Kız kardeşimle istanbulda okucaz biz illaki dedik ve kazadık evimizi tuttuk ve 5 sene gecirdik istanbulda iyiki kardeşimle beraber okumuşuz ve istanbulda yaşamışız...

9. Çok meraklıyımdır...Az konuşurum aksıne benimde eşim konuşmayı cok sever...

10.bide evlenmeden 1 sene oncesinde flört dönemimizde eşim benden ayrılmıştı bu galiba benim bilinçaltımda cok yer ettiki çoğu geceler rüyamda eşim beni terkediyor:( bazen evliyiz bazen daha değiliz ama yine ayrılış sahnesi hep aynı eşimde unut artık evlendik bir cocugumuz var gerıde kaldı diyor ams benim elimde değilki ...Şuan hiç kaybetme korkusu yok ama cok görüyorum bu rüyaları..

benden bukaar...tam olmadı gibi geldi ama
bende aqua'yı sobeliyorumm

6 comments:

Serra said...

Sende neLer varmi$ boLe. Al i$te, bi GALATASARAY`li daha.. ayri bi sefdim $imdi seni, hehe ;p
Nasil da ayrimciLik yapiorum :D

~Serra

eho said...

saol canımm..ee ne yaparsın şaşmadık dogru yoldan

nes-kafe said...

kız hakkaten azmı konuşuyn sen inanmam :P

korkma şekerim Allah hiiiç ayırmasın sizi dua et bol bol :)

bende başağım ve bende dağınığım :)

Gamze said...

Allah ayırmasın eşinle:)

Bak hep de meslektaşlarım beni çekiyor nedense:) eğitimci adayıyım ben de. bir an önce mesleğe başlamak için sabırsızlarnıyorum:)

ben artık yemiyorum tırnaklarımı, büyüdüm artık:P

eho said...

ya aslında çyle bir korkumtok ama demekki ozaman bilinçaltıma yerleşmiş yani yoksa cok şükür ççok mutluyum eşimden yana.ya evet aslında sakin biriyim ama işte okulda hiçtee oyle degildi nescim.
hadi bakalım sende güzel güzel meslegine başlar cılgın ogrencılerle biran once hasır nesir olursun umarım..çılgın olmayan yok bilgine:)

nilly said...

Bende uctugumu gorurdum. Ucamdigima gore ruyalar gercek olmuyor o yuzden korkulacak birseey yok :)