Wednesday, January 10, 2007

RUTİN BİR HAYAT

Uzun zamandır birşey yazmıyorum çünkü bişey olduğu yok:( tüm gün oğlumla haşır neşir olup akşam pilim bitmiş oluyor ve şarj etmek için oğlum uyuyunca hemen yatıyorum bende. Bayramdada bizim taraftaydık tüm aile üyelerini gördüm babaanne, dede, amca, hala...bide oğlumda ayca küçük iki bebiş vardı hepsi bir araya gelince cümbüş oldu valla.ağlayan ağlayana:) yani tatil olmadı pek benim için yeniyılada uyuyarak girdim hani derler ya nasıl girersen öyle geçer ben geçen senede uyuyarak girmiştim ozamanlar hamileydim çok uykum geliyordu ve tüm hamileliğimdede uykuya doydum iyice yani..ama elde ne var desen sıfır uykusuzum şimdi:) okadar uyudum ama oğlum olduğundan beri bu sefer ozamanlara hasret kaldım:)ama bu uykusuz zamanlarımda da oğluma bakınca herşey geçiyor...

Pazar günü dışarda kahvaltımızı yapalım dedik arkadaşlarla aldık oğlumuzu çıktık açık büfeydi bir masa yaptık açgözlülük yapıp anlataman çok yedik ama az biraz israfda oldu hele oğlum mızmızşlanınca benim performansım düştü:) devam edemedim.oğlumda bebekleri görünce nasıl gülüyor yaa anlıyor arkadaşları olduğunu galiba...Lost'un ikinci sezonundayım oda iyi gidiyor enazından oğlunu uyuturken onu izliyorum .

Yarın eşim ben ve oğlum uşak yollarına koyulucaz yine benim işlerden dolayı hayırlısıyla kazasız belasız döneriz inşallah....geçen sefer biliyorsunuz bir kaza atlattık

4 comments:

nilly said...

Bende ciglik atarak girdim, butun sene ciglikatarmiyimdersin :) Iyi yolculuklar dilerim.

nes-kafe said...

inşallah işlerinizi halleder kazasız belasız dönersiniz oğluşunu öp kokla benim için :)

eho said...

nillycim sevinç çoğlıkları atarsın hep belki:)
hallettik nescim ama şimdide başka sorun çıktı gibi galiba oğlumu alıp 2 aylıgına gidicem:(

Gamze said...

Ben de balkonda girdim ama bütün yıl balkonda durabilirim benim için hiç sorun değil:)

dilerim işler kolaylıkla çarçabuk hollolur.

Lost 2. sezon çok keyifli. Beni en çok etkileyen 7. ve 17. bölümler olmuştu. İyi seyirler:)