Wednesday, May 9, 2007

Eğer bir gün ATM makinelerinden bir soyguncu tarafından para çekmeyezorlanırsanız, PIN kodunuzu ters girmeniz halinde (Örn. 1234 yerine 4321.. gibi). Makine parayı veriyor ancak bu arada polis de çağırıyormuş:))

bu bilgiyi bir arkadaş mail atmış doğrumu bilmiyorum deneme şansımızda yok gibi:) Umarım başımıza gelmez ama gelirsede şansınızı deniyelim dimi:)

Buarada bu siyaset,politika olayları baydı iyice yaa içimi kararatıyor konuşan herkes. Şimdi işin yoksa yaz boyunca bu çöl sıcaklarında tv'de herdakika palavralarını dinle.. bazen oğluma bakıp üzülüyorum onu bekleyen gelecek için nedense içimde hiçte iyi umutlar yok..bu nedenlede 2. çocuğu hiç düşünmüyorum..Kuraklık kapımıza dayandı sonumuz kötü yani..Bana göre ne dünya nede Türkiye bu gidişi cok umursuyor. Felaketler gelince ahh ahh çekicez..Ben belediyelere mail atıcam heryeri çimlendirmek yerine çöl bitkileri dikin diye bakalım dinliyen olurmu???

4 comments:

Deniz Yonter said...

Ingilizce biliyorsaniz, o ATM hikayesi hakkinda ilgili bir link gonderiyorum, okuyabilirsiniz. (internetten gelen her seyin dogru olacagi garantid degildir. o yuzden dogrulugu kanitlanmamis biseyi yayinlamak da dogru degildir aslinda) :

http://www.breakthechain.org/exclusives/reversepin.html

Serra said...

ben boyLe maiLLara geneLde inanmiorum. Bi ara guya Danone`nin Turk cocukLarinin zekaSini geriLetmek icin katki madde ekLedigini yaymi$Lardi internette. Ben de kimLere yoLLanmi$sa herkeSe toptan uzun bi yazi yazmi$tim boLe $eLere inanmain die. Kafai yedirtioLar bana yaf :)

~Serra

p.S. $oLe bi okudum den`in verdigi sitedeki yaziyi. Ters pin yazip poLis cairma fikri dogru, bi adam ortaya atmi$ ama uyguLanmayan, kabuL ediLmemi$ bi durummu$.

eho said...

bende sadece duydugumu soyledım arkadaslar inanıyorum demedım..bana kalırsada pek inandırıcı değil yani ben yapmam sanırım böyle bişeyi

Kayhanoviç said...

atm olayı sanki biraz sallma gibi ama ilginç oldukca para verirmi bize boşver polisi napim yapmasalarmıs acık :)

siyaset hepimizi sıktı...

nurettin sözen zamanına dönersek o zaman yandık istanbulu b.. götürmüştü kolera hastalığı yayılcaktı nerdeyse
hatta sözen edirneden bir tanker su getirmişti alın size su demişti
çöpcüler grev yapmıstı sonrasında rekor maaş vermişlerdi bir mühendisin 3 aylık maasını :)
yahuu allah korusun o günlere dönersek diyorum işimiz iş cekemem daha. su varmı annee yok oğlum hadi ya leğene doldur yıkan:)

istanbul o zmanlardan sonra cok değişti. o ne biçim yönetim sekli idi. unutmadım o günleri.

bulgaristandan su alalım baska caresi yok