Monday, May 14, 2007

İlk Anneler Günüm

Biraz geç oldu ama ilk anneler günümde oğluşumla beraber güzel bir haftasonu geçirdik.Yine kuşadasına gittik..oğlum bana(tabi babasının katkılarıyla) güneş gözlüğü aldı.Babasıyla beraber elime verdiler..
Canlarım elime verdiklerinde cok mutlu oldum.Çunkü hiç beklemiyordum..
Anne olunca annenız sizin için daha fazla şey ifade ediyor..Ona olan sevgınızı cok daha fazla gosterıyorsunuz ve kıymetını daha ıyı anlıyorsunuz..Tek diyecegim annelerimizi asla üzmeyelim.. Okadar ince bir nokta varki bu konuda değil üzmek "öff" demek bile cok yanlış...

Lost bitiyor arkadaşlar yaaa:( ay ben bu yaz ne izlicem..bıde lost 2010'da bitiyormuş o tamamen benı sok ettı ay okadar ne olacak Allahın adasında anlamadım yanı:)

Haftasonu oğlum havuz açılışını yaptı arkadaşlar:) buda o gunden bır kesıt..İzmirde sıcaklar fena halde bastırdı oğluşum uyuyamıyor sıcaktan.

not: heryerde ayağını ağzına götürebilmek için türlü yöntemler deniyor:)

7 comments:

Serra said...

ma$allah ogLu$una, anneLer gunun kutLu oLsun.. :)

~Serra

Gamzeli said...

canım benim yaaa, şuna bak ne tatlı ...maşallah kocaman olmuş tatlım benim...Bu arada geçmiş anneler günün kutlu olsun...

eho said...

teşekkürler arkadaslar..darısı sizin başınıza..bizde kutlayalım sizinkini:)

Gamzeli said...

İnşallah canım...

Gamze said...

anneler günün kutlu olsun eho:)

Lost bitiyo diye ben de çük üzülüyorum:) ve çok heyecanlı bir yerde bitecek. bekleyeceğiz artık aylarca:))

nilly said...

Ha gayret, biraz daha kivirarak yukari cikartsan basaracaksin :)))

Hergunun anneler gunu gibi mutlu olsun.

eho said...

saol nillycim bakma sen orada yapamamıs ama bir alıyor agzına anlatamam onu yapıcagına az emeklede gorelım dıyorum ama nafıle..