Tuesday, December 26, 2006

"LOST"

Buaralar Lost izliyorum fulltime..tabi ben daha yeni başladım izlemeye Turkıyede yayınlanmadıgı için arkadastan buldum gertırdım ilk sezondayım ama oğlum bıraksa birgünde 1.sezonu bitiricem:) tam bana gore yaa tv'deki dizilerden hiç hoşlanmıyorum aşk, entrika, aşiret, stress bizim dizilerde bende hiç izlemiyorum o yüzden..akşamları bebişi uyutup eşimle kendimize Lost zamanı ayarladık:) benim hastalığım oğlumada gectı ve oda buaralar öksürüyor zavallım yaa minicik ağzıyla birde hapşurmuyormu içim gidiyor:( ama Allahtan cok kotu degil ve geçiyor...Cuma günü yılbaşı yemeği var eşimin ona katılıcam ama hiç istemiyorum bide bebişi bırakmak istemiyorum Aklım onda kalıcak durmuyorki bizimkide ama artık 5.aya girdiğimiz için bebişe elme havuç suyu falan veriyorum bide yoğurt ben yokken ağlarsa vericek bişeyler var ama işte birtek bende duruyor ağlayınca ama tabi el mecbur kocacık gidicez dedi ve olay bitmiştir:) Şu yılbaşı ve bayramın beraber olmasıda hiç iyi olmadı bence ama ne yapalım busenelıkte böyle olsun...bizde bayramı Uşak'ta geçiricez bir aksilik çıkmazsa umarım bebiş üşütmez orda orasıda soğuk çünkü izmir gibi degil....

4 comments:

Anonymous said...

hey dude. Jack is the best

nilly said...

Lost'a bir ben baslayamadim. Tv'de seyretme sansim varken bastan beri seyretmedigim icin anlamiyourm. Bir iki deneyim dedim seyretmeyi ama kim kimdir napar hic bir fikrim yok. Sozde DVD'lerini kiralayacaktim. Ben kiralayana kadar kardesim iptal etti uyeligimizi. Bebise gecmis olsun. Iyi bayramlar ve mutlu seneler.

Gamze said...

Merhaba,

Lost bir hastalık. Ben bir haftada 2 sezonun tamamını ve 3. sezonun yayınlanan tüm bölümlerini izledim. Ama elimdeki Lost stoğumu tükettiğim için şimdi yeni bölümlerin başlayacağı 7 Şubat'ı beklemek zorundayım:)

Benim de favorim Jack! Kesinlikle o bir kahraman:))

eho said...

bencede hastalık eşim beni bekle akşamları beraber izleyelim diyor ama ben dayanamıyorum birkaç bölüm izliyorum akşamda beraber yine izliyorum:) haberi olmuyor izlediğimden..bencede jack 1 numara ama ben kate ile olmasını isterdim sanki yaa duyduguma gore sawyer la olucakmış