Tuesday, April 17, 2007

Bir önceki yazıma yorum yapan tanımadığım bir şahsiyet yüzünden ara vermeyi düşünüyorum arkadaşlar.....Uzun zamandır yorumlar yazıyor salak salak...Aslında sinirlenmedim ama yinede bir müddet buralarda yokum. Sizleri takip edeceğim tabiki. Sevdiğim arkadaşlarımı ziyaret etmeden, yorum bırakmadan dururmuyum hiç:) Artık tanımadığım insanların yorumlarını kabul etmiyecegim. Kendini bir halt zanneden insanlara tahammülüm yok. Burası benim günlüğüm ve artık tamamen özelim olucak öyle önüne gelen yorum yapamıyacak!!!! ben burada ne Türk dil kurumunu temsil ediyorum nede öğretmen kişiliğimle duruyorum. Sadece burda herşeyi arkada bırakıp kafama göre takılıyordum. aman neyse işte konuşmaya değmez....Sevgiler...

Tekrar görüşmek ümidiyle
Hoşçakalın!!!

Eho

5 comments:

eho said...
This comment has been removed by the author.
Gamzeli said...

Dün yazdım ama yazım çıkmamış, öff böylede oldumu sinir oluyorum...

Ama sen kafana takma bir ara bana da dadandı öyle, sinir olma boşver...yazanların yorumlarını sil gitsin :)

Bebişimize de öp bizim için...

eho said...

saol canım.bakalım yatıştım azıcık:)

Gamzeli said...

Yatış tabi ne gereği var canını sıkmaya...

İyi hafta sonları diliyorum

~Gamzeli~

Gamze said...

oh be! sonunda yorum yazabiliyorum:) sen kafana bi şey takma. hatta belki de nes'in yaptığı gibi yapabilirsin biz giriş yaprı okumak istediğimizde:)