Friday, April 6, 2007

diş buğdayı

istanbula gitme hayallerim suya düştü arkadaşlar:( gelemicem yani belki yaza artık...eşimin işleri çıktı....benim vampir oğlumun 3. dişinin hangisi oldugunu bilin bakalım????
once alt ikisi cıktı cok normal bilirsiniz..sonra ustte onlerın yanındakı çıktı yanı biz üst tavsanları beklerken o yandan fışkırttı:) az büyüsün oda fotosunu koyarım...

bugün oğlumun diş buğdayını yaptık azıcık gec oldu ama ne yapalım ancak..neyse üyesi oldugum
bebek-bilgi@yahoogroups.com daki arkadaşlar işte diş bugdayı yaparken bir tepsinin ustune mesleklerden eşyalar koyarsın bebek hangısını secerse onu olur dedıler. bence pek dogrulugu yok ama işte maksat eglence olsun diye yapalım dedık. koyduk işte : kaşık aşçı ,anahtar emlakcı. para zengin iş adamı,toka kuaför,kalem hukukçu ya da bilimadamı olsun dedik.bunları tepsinin üstüne koyduk şimdi ne secti sizinki diceksiniz??????

Efendim bizim koca bebek bunalrı görünce bastı çığlığı bir ağladıki anlatamam sanki önundeki tepsi degil canavar:)ne yaptıysak cocuk dokunmadı bile:) ama hata bizde tabı 8 aylık bebeğe meslek, iş sıkıntısı yaşatırsan olacagı bu oda hiçbiri der...ama ya işsiz kalıcaksa:( ayyy cok uzulurum bak:(

11 comments:

Anonymous said...

bence cocuğun bu batıl olaylara inanası gelmedi. sizinki biraz ciddi bir çocuk galiba :)

eho said...

evet biraz cidii... öyle ucuz numaralarla mesleğimi ölcemezsiniz dedi...

Gamze said...

canım yaa:) kararsız bi çocuk olacak belli. ama muhtemelen makası falan görünce korkmuştur:)

aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

maaaşallaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh

nilly said...

hahahaha komiksin eho, ya issiz olursa demissin sonda beni koparttin yani :P Hakketten daha kucucuk bebeye baski yapilir mi? zaten sunun surasinda rahat edecegi bir 6 senesi kaldi. Diger 10 kusur seneyi iyi bir meslek edinebilmek icin okul siralarinda dirsek curuterek gecirecek. Birak bari simdi rahat etsin :)

Gamzeli said...

Kıyamam yaa..
İyi haftalar...

eho said...

arkadaslar bılmıyorum kararsızmı işsizmi ama adamın umrunda gegil o kesin:) siz bana bakın işiniz ne dicek galıba:)

Anonymous said...

Ben diş bığdayı falan yapmadııım... Aklıma da gelmedi. Ama ilk dişlerini ilk ben görmemiş gibi başkasına gösterip hediyesini aldım :)))

eho said...

aynen bende oyle yatım ayy gormedım numarası yanı:)

Kayhanoviç said...

dişi cıkacak
dilini ısıracak
okucak
okucak
okucak
okucak
askere gidecek
işe girecek
evlencek

amin.
yaw cocuk büyütmek zor be. Bei nasıl büyütmüşler üstüne ben nasıl büyütcem.

eho said...

hepsi cok zor walla kayhan dişte cocuk buyutmekte..iyisimi cok iyi düşün ve tamamen kendını dınlendır ondan once onunla bırlıkte derbi macları baslıyor yanı full hareketlılık:)