Wednesday, February 7, 2007

BAŞLIYOOR BAŞLIYORR LOST BAŞLIYOOOR

bugun gazetede LOST'un 3. sezonun ikinci bölümü oynuyor dedi yaa ben yanlışmı biliyorum acep 3.sezon 2.bölüm bugun başlıyor..USA'daki arkadaşlar benden önce izlicekler bak şimdi kıskandım yaww:) arkidişler umarım hemen izleyim internete kolaylarda bizde indirip izleriz yani: dıgıturk'ü hayatta bekleyemem hepsini indirdim izledim yani:) ben yeni izlemeye başladıgım için hemen 1. ve 2. sezonu izledim ardarda 3. sezonun ilk bölümlerinide indirdim izledim ama şimdi haftada bir bekle ve izlee ayy bu hiç bana göre değil :(




Oglumun ilk kar fotosu

10 comments:

nilly said...

Carsamba aksami 2 saat olarak verecekler. Ilk saat survival guide ki bu benim gibiler icin :) Diziyi basindan beri seyretmedigim icin anlayamiyorum. O yuzden benimde senin gibi oturup tum bokumleri izlemem lazim. Interntte nerden indirilir bu biiyor musun?

eho said...

canm bende limewire programı var belki biliyorsun muzık fılm falan hep buedan ındırırım.lost'u da ordan ındırdım canım

Gamze said...

ben de bekleyemem valla digiturk'e gelmesini. oraya gelince bi daha izleriz nolcak:) beklemedeyim ben de düşsün hemen indiricem ama hadi ya düşsün artık:)

acicikolata said...

a-aa sen izmirli miydin?

Gamzeli said...

Aman allah'ım ne tatlı bir çocuk, allah bağışlasın...

eho said...

evet izmirdeyim 3 senedir.yeniyim izmirde yani gayriyecim..gamzeli tesekkurler oglum için soyledıgıne:)

Gamzeli said...

Rica ederim ne demek...maşallah...
bende İzmirliyim, izmirdeyim :)

Serra said...

ma$allah ogLu$una ;)
Lost izLemienLer kLubu acmak iSterdim ama sanirim tek uye ben oLurdum. ;p

~Serra

eho said...

aa serracım ızle pls:)

ciceklibahce said...

Maşallah oğluna:) Ne güzel de poz vermiş:) Öperim yanaklarından:))