Saturday, February 17, 2007

Merhabalar....

Herkese selamlarrr... bir cumatesi sabahı oğlumla evde yalnız kaldık..babamız konya'ya gitti orda yüksek lisans yapıyor sınavları varda aman ne zormuş öff okul hayatı sınavlar yaa ..hiç bana göre değil yanii..ben öğrencilerimi sınav yaparken bile gece derdım ayy şimdi harıl harıl çalışıyorlardır ve hoca ne sorucak diyorlardır ne acı derdim üzülürdüm:) şimdide eşime üzülüyom bide ben dedim uluslararası ilişkiler zordur yapma diye ama o iyi olsun dedi tabi şimdide cok kasıyor:)

oğluşumda nenni yapıyor şimdi babasız gecemizde iyi geçti çok huysuzluk yapmadı...Nescim bak özendim bendemi Akvaryum alsam:) ama benimki daha çok yemeyi sever:) adama hergün balık ver hayır demez bense yılda bir yerim yani:)

Bu haftaiçi bir arkadaşın öğretmen atamasında şırnak'a çıktı onunla görüştük hep bende oraya gittğimden bilirim yanı cok zor gercekten oralarda öğretmenlik yapmak oda istifa etmeyi bile düşündü ama kaçış yok atamalarda %70 herkes doğuya gidiyor ve malesef oralar halen gelişmemiş ve kötü yani ama başka çare yok bu meslegi istiyorsak katlanıcaz yani ben orada karpuz peynir yiyerek koca hamileliğimi geçirdim.. e kocalar memur olunca tek maas zor... calısmama gıbı bişey olamaz. Ben bazen sıkılmıyor değilim yani enazından oğlum 2-3 yaşına gelene kadar bakmayı cok ısterım..kendi çocugumu kendim büyütmek isterim yani...ama imkansız artık bu nedenle tek çocuk ideal bizim için:)
Şuan ev darma dağın durumda annem olsa canımı okumuştu hazır oğlum uyuyorken ben azıcık toplayayım..öğlen teyzemiz gelicek o varken devam ederim toplamaya artık..

4 comments:

Gamzeli said...

iyi haftalar Eho^cum...

acicikolata said...

soyle de o beyaz sekerlerden getirsin konyadan

eho said...

geldi ama yaa dün..1 dersten kaldı galiba 15 gün sonra tekrar gidicek söylerim:)

sakrep said...

Merhaba hayatım bana gelen mısafırı ben de bi zıyaret edeyım dedım artık sık sık gıdıp delırız bırbırımıze dımı, once bebısıne masallah suphanellah tealellah dıyeyımde ALLAH saglıklı analı babalı buyutsun ınsaallah cocuklu evde kusura bakmasın kımse bıraz dagınık olur dımı ılk mısafırlıgımde bayada fazla oturdum kusura bakma optum senı vede bebısını.
kotuluklerın anası senıde sevıyo:)