Saturday, March 3, 2007

BUKADAR YOĞUNLUK BANA FAZLA:)

SEVGİLİ ARKİDİŞLER buaralar çook yoğun geçiyor walla.. Salı günü doktora gittim bebişin aylık kontrolu wardı karma aşısını oldu. Onun etkisi 1 gün sürdü zaten çarşamba akşam ateşi tamamen gitti yani.
Buarda çarşamba kociş'in doğumgünüydü(nasıl olsa yine gizlice okursun tekrar happy birthday diyorum canım:) akşam yemeğe çıkalım dedik tabi bizim oğlanın ogün mızmızlığı top seviyedeydi. son anakadar onunla uğraştık..ben o gün marjinal bir değişiklik yaparak saçlarımı kestim. aslında tek sebep başım ağrıyor nekadar kurutsamda geçmiyor ve ve uzun olmasıda sıkıyor bayoda falan bıkkınlık geldi yani...
neyse çıktık 7.45'te yemege 9.15 te telefon geldı durmuyor bebiş diye pastayıda kesemeden aldık eve geldık..sevdıgımız 2 arkadasımızda bızımle gelmıstı onlarıda aldık eve geldık..evde devam ettık pasta kesme merasımıne yanii...

perşembe sağlık ocağıne gittik hepatit aşısı vardı o günde mızmız şekilde geçti.oy kullanmak için başvurularla uğraştık..

cuma kociş işe gitmedi onunla ve bebişle uğraştık..bide oturmaya gittik yakında bir eve annemin arkadaşına ama ben sarmaları börekleri tatlıları yedim ve benim işim bitti dedim çıktım eve geldim:) insanlara daha fazla oğlumun çığlıklarını dinletmek istemedim:)

bugünde(cumartesi) izmirde olanlar bilir hava mükemmeldi bizde aldık kilimimizi,kumrularımızı gittik bostanlı sahile 3 saat falan takıldık orda.. bebişte açıkhavada bir güzel uyudu::)

buarada öğretmen olan arkidişler anlar beni, bizim müdür uygulamalı eğitim notumu verdi...birde bu hafta onun stresı vardı adam bana 64 vermiş yaa...gerçi biliyordum cok dusuk verecegını ama ben gecme notu 70 sanınca ödüm koptu neyseki 60 mış kurtuldum yani..
ama buraya tayin olunca müdür bana ne boş ögretmen gözüyle bakar diyede üzülüyorum ama ne bilsin müdürün bana uyuz oldugunu ve o yüzden cok düşük verdiğini...

şimdide beşiktaş-galatasaray maçını seyrediyorum kociş beşiktaşlı ben galatasaray...hadi cimbom yaaa:-(


buda dogumgününden arkidişler

bebiş'pastaya yaklaşır......

ve bebişin parmaklar pastadan çıkarılır:)

7 comments:

Anonymous said...

yavru böyle nice nice nice mutlu anları yıllarca huzurla paylaşırsınız inşallah :)

saçların güzel olmuş güle güle kullan :)

tayin işi ne durumda?

nes

Gamzeli said...

amannn şuna bak ne tatlı maşallah...babasının pastasını mıncıklıyor :))Allah bağışlasın...
Eşininde doğum günü kutlu olsun, saçlarında süper görünüyor güle güle kullan :)

eho said...

nescim:kestim valla yaa azıcık fönsüz kullanmaz zor gibi ama yapcaz bişiler artık:)tayin işi nisanda gidip ücretsiz izne ayrılmak istiyorum kısmetse bakalım inş bebişten cok ayrılmam


gamzelicim: saol canım arada ayy cokmu kestim diyorum ama yinede banyo sürem yarıyarıya indi:)ne başımda ağrımıyor artık...

aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

meslektaçcagızım ne yapmıs o müdür oyle ya... o notu bır stajere vermek yurek ıster cok fena takmıs bu adam sana tayının cıkana kadar yalakalık yap derım yoksa sıcıl notunu cok dusuk verebılır

Gamze said...

of ya şu tayin işleri ne zor di mi:( dilerim en kısa zamanda halledersin. ayrıca nice nice mutlu yaşlara hep beraber inşallah. saçlar yakışmış:)

Anonymous said...

maşallah ama sanki canı bir şeye sıkılmış gibi:=) cekmeyin benim fotomu diyor.
bu arada da yenildik beşiktaşa ee eşin tabi göbek atmıstır haklıda
iyi akşamlar

eho said...

takmak ne kelime auacım beni görd yerde boğacak ama tabi görse yapacak sorunda bu ya ne yapayım 3 aylık beeğimi bırakıp gidemedim adamadın yanına hepsinin sebebi bu..

püstüklücüm:cook iğrenç işler yaa az daha istifa ediyordum yani..
kayahnovic: ogün aşı olmuştu tüm sıkıntısı o bizde dışardaydık artık pastayı alıp eve geldik durmayınca herhalde babasının dogumgununde onuda goturmedık dıye kızdı bıze:)